Su malonumu pranešame, kad „AdWords“ tinklaraštyje pradedame įrašų seriją  „Kas naujo „Google“. Kas savaitę čia rasite naujienas, susijusias ne tik su „AdWords“, bet ir kitais  „Google“ produktais, kurie, mūsų manymu, bus aktualūs plėtojant verslą.

Pateikiame keletą įrašų, praėjusią savaitę paskelbtų oficialiuose „Google“ tinklaraščiuose. Žemiau pateiktos nuorodos nukreipia į įrašus anglų kalba.


+„AdWords“

Rūšiuokite ir tvarkykite duomenis naudodamiesi „AdWords“ etiketėmis | „Inside AdWords“ tinklaraštis, 2012-04-24
Džiaugiamės galėdami pristatyti paskyrų etiketes. Nuo šios savaitės galėsite skirstyti paskyros raktinius žodžius, skelbimus, skelbimų grupes ir kampanijas į grupes. Be to, galėsite greitai ir paprastai filtruoti ir kurti ataskaitas apie jums labiausiai rūpimus duomenis.

+Analytics

„Google Analytics“ socialinių ataskaitų naudojimas,  siekiant išmatuoti svetainės turinį ir įsitraukimą į „Google+“ | „Google Analytics“ tinklaraštis, 2012-04-23
„Google Analytics“ neseniai startavo naujų ataskaitų rinkinys, pavadintas socialinėmis ataskaitomis. Pasitelkę socialines ataskaitas galėsite analizuoti svetainėje (ir ne tik) vykstančius veiksmus, susijusius su turiniu ir socialiniais tinklais. Ataskaitų pagrindinis tikslas – įgalinti prekių ženklus skaičiuoti investicijų, skirtų socialinėms medijoms, grąžą, ir priimti tikslesnius, duomenimis pagrįstus sprendimus apie socialinius tinklus.

Daugiau būdų svetainės spartai išmatuoti: naudotojo laiko ataskaita | „Google Analytics“ tinklaraštis, 2012-04-24
Siekdami padėti išmatuoti ir nustatyti puslapių įkėlimo spartą dar aiškiau, praplėtėme „Google Analytics“ svetainės spartos ataskaitas informacija apie naudotojo laiką.

+Mobilieji įrenginiai

Mobiliosios rinkodaros galimybių apibendrinimas | „Google Mobile Ads“ tinklaraštis, 2012-04-26
The Mobile Playbook - tai naujas šaltinis, kuris, tikimės, įkvėps diskusijoms apie mobiliosios rinkodaros galimybes. „Google Mobile Ads Blog" tinklaraštyje pateikiame rekomenduotinus veiksmus, kaip strategiškai išnaudoti mobiliąją rinkodarą.

„Mobile Mondays": kodėl „FindTheBest“ persikėlė į mobiliąsias platformas | „Inside AdSense“ tinklaraštis, 2012-04-23
Šiame įraše Grace Nasri iš „FindtheBest“ dalijasi kompanijos perkėlimo į mobiliuosius įrenginius patirtimi.

+Programos

Pristatome virtualią saugyklą „Google Drive“ | Oficialus „Google“ tinklaraštis, 2012-04-24
Virtuali saugykla „Google Drive“ – tai vieta, kurioje galite kurti, dalytis, bendradarbiauti ir laikyti visus failus. Dirbate su draugu prie bendro projekto, planuojate vestuves su sužadėtine o gal stebite biudžetą su kambario draugais? Visa tai galite atlikti virtualioje „Google Drive“ saugykloje.

+Paieška

Dar vienas būdas aukštos kokybės svetainėms apdovanoti | „Google Webmaster Central“ tinklaraštis, 2012-04-24
„Google“ laikosi nuostatos, kad veiksmai, skirti optimizuoti svetainę paieškos sistemoms (SEO), gali būti teigiami ir konstruktyvūs. Efektyvus svetainės optimizavimas paieškos varikliams gali padaryti svetainę lengviau tikrinamą, o individualius puslapius – lengviau randamus ir pasiekiamus.

Daugiau informacijos apie populiariausias užklausas | „Google Webmaster Central“ tinklaraštis, 2012-04-26
Suteikiame daugiau galimybių analizuoti populiariausias užklausas, atvedusias srautą į jūsų tinklapį.

+Programuotojams

Pristatome „Google Drive ir integracijos galimybes su kitomis programomis | „Google Developers“ tinklaraštis, 2012-04-24
„Google Drive“ startuoja kartu su 18 internetinių programų, integruotų į virtualią saugyklą pasitelkiant „Google Drive“ SDK.

Pristatome „Google+“ dalijimosi mygtuką | „Google+ Developers“ tinklaraštis, 2012-04-24
„Google+“ dalijimosi mygtukas padės jūsų svetainės lankytojams pasidalyti svetainės turiniu su draugais.

+Kita


Siekiant panaikinti kalbos barjerą... | Oficialus „Google“ tinklaraštis, 2012-04-26
2001 m. sukūrėme programą, įgalinančią versti tekstus į 8 kalbas. Šiandien „Google“ vertimo programoje jau 64 kalbos, ja naudojasi daugiau nei 200 milijonų žmonių per mėnesį, ji taip pat integruota „Chrome“ naršyklėje, programose mobiliesiems, „YouTube“ ir pan.

Patarimai, kaip sukurti aukštos kokybės svetainę | „AdSense Inside“ tinklaraštis, 2012-04-25
Gauname daug klausimų iš leidėjų, norinčių sužinoti, kaip plėsti verslą pasitelkus „AdSense“. Nors vieno teisingo atsakymo nėra, pateikiame keletą patarimų, kaip kurti ir tvarkyti svetainės turinį atsižvelgiant į bendrą jos kokybę.

Jei norite sužinoti daugiau apie „Google“ tinklaraščius, apsilankykite oficialiame tinklaraščių sąraše (anglų k.).

Paskelbė Didzis Vilcans, Latvijos „Google AdWords“ komanda