Penktoje pradedantiesiems ar reklamuotojams, kuriems reikia tik šiek tiek prisiminti „AdWords“ pagrindus, skirtos serijos dalyje aptarsime, kaip skelbimo reitingas ir kokybės balas veikia Paieškos tinkle.
Dauguma reklamuotojų dažnai susimąsto, kaip nustatoma skelbimų pozicija tarp skelbimų nuorodų ir kokius veiksmus galima atlikti, norint padidinti skelbimo reitingą. Pagal raktinius žodžius taikomo skelbimo reitingas paieškos rezultatų puslapyje nustatomas pagal atitinkamo raktinio žodžio maksimalų mokestį už paspaudimą (MUP) ir kokybės balą. Kokybės balas nustatomas pagal pastarąjį raktinio žodžio ir skelbimo našumą, kaip jie atitinka paieškos užklausą bei kitus atitinkamus veiksnius.
Skelbimo reitingas = MUP pasiūlymas × kokybės balas
Norint gauti aukščiausią galimą skelbimo reitingą ir atitinkamai aukštesnę poziciją, svarbu:
turėti atitinkamus raktinius žodžius ir skelbimo tekstą, aukštą PR „Google“ ir didelį MUP pasiūlymą. Tai galite pasiekti užtikrindami, kad raktiniai žodžiai, nukreipimo puslapis ir skelbimo tekstas yra susiję.
„Google“ labai svarbu naudotojams teikti atitinkamą informaciją bei suteikti teigiamą naudotojo patirtį, todėl naudojame kokybės balą. Būtent todėl kokybės balas turi būti aukštas ir skelbimą bus galima rodyti aukščiausioje pozicijoje.
Skelbimų nuorodos ir įprasti paieškos rezultatai veikia nepriklausomai vieni nuo kitų. Jei norite su PVO susijusios pagalbos, galite naudoti šias „Žiniatinklio valdytojo gaires“ (anglų kalba), kur pateikiama daugiau informacijos.
Vadovaudamiesi anksčiau pateiktomis universaliomis taisyklėmis turėtumėte padidinti ne tik kokybės balą, bet ir sulaukti aukštesnio skelbimo reitingo bei tuo pačiu sumažinti mokesčius už paspaudimus. Kitaip tariant, turėdami aukštesnį kokybės balą, galite rodyti daugiau skelbimų neviršydami jau nustatyto biudžeto.
Tikimės, kad šie patarimai bus naudingi, kai reklamuosite naudodami „AdWords“. Kad sužinotumėte dar daugiau apie skelbimo reitingą, nepamirškite peržiūrėti „AdWords“ pagalbos centre esančio „AdWords“ pradedančiųjų vadovo, kuriame pateikiama daugiau informacijos ir gairių. Paskutinė, bet ne mažiau svarbi informacija, – nepamirškite būti budrūs ir laukite kito tinklaraščio serijos pradedantiesiems įrašo.
Autorė Kristin Sarstedt – „Inside AdWords“ komanda Adaptuota - Regimantas Urbanas, Google AdWords Lietuva
Komentarų nėra :
Rašyti komentarą