Optimizavimas, 1 dalis
2011 m. rugpjūčio 2 d., antradienis
Optimizuodami kai kurių reklamuotojų paskyras ir stengdamiesi pagerinti jų efektyvumą susiduriame su įvairiomis problemomis. Ir nors dauguma šių problemų yra individualios, daugelį jų galima išspręsti bendrais būdais. Šiame straipsnyje trumpai apibūdiname, į kuriuos paskyros aspektus pirmiausia sutelkiame dėmesį optimizuodami. Dabar kiekvienas reklamuotojas gali jaustis kaip optimizavimo ekspertas ir atlikti pagrindinę paskyros sąranką. Be šio straipsnio, galite peržiūrėti internetinį seminarą (rusų kalba) apie tai, kaip nustatyti efektyvią paskyrą.
1. Paskyros struktūra
1 kampanija, skelbimų grupė Nr. 1. Dažnai paskyros struktūra čia prasideda ir baigiasi. Tačiau tinkama paskyros struktūra yra pagrindinis dalykas. Jei paskyros struktūra netinkama, optimizavimas yra betikslis. Negalima pastatyti namo pradėjus nuo stogo. Todėl prieš atlikdami kitus veiksmus, įsitikinkite, kad:
2. Skelbimai
Reklamuotojai dažnai sako: „Pažiūrėkite. Kaip manote, ar tai geras skelbimas?“ Sunku į šį klausimą atsakyti objektyviai. Skelbimų kūrimas yra kūrybinis procesas. Kiekvienas „AdWords“ skelbimas yra unikalus ir dėl to jis įdomus lankytojams ir reklamuotojams. Taip pat turite užtikrinti, kad:
Raktiniai žodžiai – tai gija, jungianti lankytoją su jūsų skelbimu ir svetaine. Todėl efektyvus raktinių žodžių sąrašas užtikrina, kad skelbimas būtų rodomas tik tiems lankytojams, kurie juo susidomės. Be to, raktinio žodžio kokybės balas turi tiesioginės įtakos mokesčiui už paspaudimą: kuo aukštesnis kokybės balas, tuo mažesnis mokestis už paspaudimą. Taip yra visada ir be išimčių. Todėl kurdami raktinių žodžių sąrašą turėtumėte atminti toliau pateiktus dalykus.
Atlikus anksčiau paminėtas užduotis, sukuriamas tvirtas pagrindas: struktūrą turinti paskyra, kurios skelbimai ir raktiniai žodžiai efektyvūs. Kituose straipsniuose galėsite skaityti apie taikymą pagal geografinę vietovę, kainų siūlymą ir biudžetą, skelbimų paskirties vietas ir apie tai, kaip stebėti kampanijų našumą.
Autorius Aleksejus Petrovas, „AdWords“ komanda
Adaptuota - Gabrielė Dingelytė, Google AdWords Lietuva
1. Paskyros struktūra
1 kampanija, skelbimų grupė Nr. 1. Dažnai paskyros struktūra čia prasideda ir baigiasi. Tačiau tinkama paskyros struktūra yra pagrindinis dalykas. Jei paskyros struktūra netinkama, optimizavimas yra betikslis. Negalima pastatyti namo pradėjus nuo stogo. Todėl prieš atlikdami kitus veiksmus, įsitikinkite, kad:
- Skelbimų kampanija yra „langas“ į jūsų svetainę ir atspindi siūlomus produktus ir paslaugas.
- Nustatėte bendrus parametrus (taikymą, biudžetą) kampanijos lygiu.
2. Skelbimai
Reklamuotojai dažnai sako: „Pažiūrėkite. Kaip manote, ar tai geras skelbimas?“ Sunku į šį klausimą atsakyti objektyviai. Skelbimų kūrimas yra kūrybinis procesas. Kiekvienas „AdWords“ skelbimas yra unikalus ir dėl to jis įdomus lankytojams ir reklamuotojams. Taip pat turite užtikrinti, kad:
- Skelbimas yra paprastas, bet profesionalus. Aiški prasmė, taisyklinga kalba ir unikalumas – veiksniai, padarantys skelbimą įdomų ir patrauklų lankytojams.
- Sukurkite du–tris skelbimus kiekvienoje skelbimų grupėje ir rodykite juos po vieną internete. Taip galėsite įvertinti kiekvieno skelbimo efektyvumą.
- Rinkitės dėmesį traukiančius teiginius, pvz., „Nemokamas pristatymas“, bet užtikrinkite, kad pristatymas tikrai būtų nemokamas.
- Jei skelbimus taikote Rusijos Federacijoje, Ukrainoje ir kai kuriose kitose šalyse, galite sukurti ilgesnį nei standartinio ilgio skelbimą. Tam kurdami naują teksto skelbimą turėsite pasirinkti atitinkamą parinktį esamoje skelbimų grupėje. Pasinaudokite šia galimybe!
- Paprastai skelbimai naudingesni, jei nukreipimo URL nukreipia į reklamuojamą produktą pristatantį, o ne į pagrindinį svetainės puslapį. Jei lankytojas ieško šaldytuvo, lyginimo lentos jo nedomins.
Raktiniai žodžiai – tai gija, jungianti lankytoją su jūsų skelbimu ir svetaine. Todėl efektyvus raktinių žodžių sąrašas užtikrina, kad skelbimas būtų rodomas tik tiems lankytojams, kurie juo susidomės. Be to, raktinio žodžio kokybės balas turi tiesioginės įtakos mokesčiui už paspaudimą: kuo aukštesnis kokybės balas, tuo mažesnis mokestis už paspaudimą. Taip yra visada ir be išimčių. Todėl kurdami raktinių žodžių sąrašą turėtumėte atminti toliau pateiktus dalykus.
- Daugeliu atvejų skelbimų grupėje turėtų būti ne daugiau nei 10–20 raktinių žodžių. Jei raktinių žodžių sąrašas tampa gerokai ilgesnis, tai aiškiai rodo, kad skelbimų grupė nepakankamai nuodugniai apibūdinta. Galbūt būtų naudinga šią grupę padalyti į dvi ar tris grupes.
- Pirmiausia galite pasinaudoti raktinių žodžių idėjomis iš savo svetainės ar ankstesnės patirties. Įsijauskite į lankytojų vaidmenį ir paklauskite savęs, kokiais žodžiais jie ieškotų jūsų produkto. Jei pritrūksite idėjų, pasiūlymų galite ieškoti raktinių žodžių įrankyje (skirtukas Ataskaitų teikimas ir įrankiai).
- Neigiami raktiniai žodžiai jums naudingi. Jie padeda išfiltruoti nenaudingų paieškų duomenis ir išvengti per didelių išlaidų. Naudodami funkciją „Peržiūrėti paieškos terminus...“, esančią skirtuko Raktiniai žodžiai lape, galite sužinoti, kurie paieškos terminai yra neatitinkantys, ir pridėti neigiamų raktinių žodžių. Tai padės sukurti naujų raktinių žodžių idėjų. Paieškos terminų išfiltravimas yra ne tik vienas iš esminių optimizavimo veiksmų, tai taip pat yra įprasta užduotis, kurią retkarčiais turėsite atlikti. Kitos išeities nėra.
Atlikus anksčiau paminėtas užduotis, sukuriamas tvirtas pagrindas: struktūrą turinti paskyra, kurios skelbimai ir raktiniai žodžiai efektyvūs. Kituose straipsniuose galėsite skaityti apie taikymą pagal geografinę vietovę, kainų siūlymą ir biudžetą, skelbimų paskirties vietas ir apie tai, kaip stebėti kampanijų našumą.
Autorius Aleksejus Petrovas, „AdWords“ komanda
Adaptuota - Gabrielė Dingelytė, Google AdWords Lietuva
Komentarų nėra :
Rašyti komentarą