Sužinokite daugiau apie kokybės balą lemiančius veiksnius
2012 m. balandžio 25 d., trečiadienis
Kokybės balas (angl. Quality Score) yra vienas svarbiausių parametrų, lemiančių jūsų mokestį už paspaudimą (angl. CPC). Iki šiol kokybės balas buvo pateikiamas kaip išvestinis rodiklis, apskaičiuojamas atsižvelgiant į daugelį parametrų. Siekdami jums suteikti daugiau galimybių analizei ir našumo didinimui, pateikiame išsamesnę informaciją apie kokybės balo sudedamąsias dalis.
Naudodami raktinio žodžio būsenos žymeklį „Raktinių žodžių“ skirtuko lape (angl. Keywords Tab) matysite įprastą 1–10 skaičių balą ir naujus kiekvieno pagrindinio kokybės balo veiksnio įvertinimus. Nauji įvertinimai pateikiami pagal santykinę skalę, todėl galėsite nustatyti, ar našumas, numatytas paspaudimų rodiklis (angl. Expected Clickthrough Rate), skelbimo atitikimas (angl. Ad Relevance) ir nukreipimo puslapio patirtis (angl. Landing Page Experience) yra vidutiniai, geresni ar prastesni nei vidutiniai, lyginant su kitų reklamuotojų rodikliais.
Papildoma informacija apie kokybės balą sudarančius veiksnius pateikiama „Raktinių žodžių" skirtuke |
Reklamuotojai teigia, kad gebant geriau išanalizuoti kokybės balą, galima sutelkti daugiau dėmesio į kampanijos našumo didinimą. Be to, skelbimų kokybės tobulinimas naudingas ir tiems, kurie naudojasi paieška.
Svarbu paminėti tai, kad suteikdami papildomos informacijos apie kokybės balo sudedamąsias dalis siekiame padėti jums tobulinti vykdomas kampanijas. Šis atnaujinimas nekeičia kokybės balo ar skelbimo reitingo skaičiavimo metodologijos.
Paskelbė Jen Huang, Google AdWords produktų vadovas
Komentarų nėra :
Rašyti komentarą