„AdWords“ pradedantiesiems – 6 dalis
2011 m. birželio 14 d., antradienis
Šeštoje pradedantiesiems ar reklamuotojams, kuriems reikia tik šiek tiek prisiminti „AdWords“ pagrindus, skirtos serijos dalyje aptarsime, kodėl svarbi gera paskyros struktūra.
Tikriausiai žinote, kad „AdWords“ paskyra sudaryta iš trijų lygių: paskyros, kampanijos ir skelbimų grupės.
Toliau rasite universalių taisyklių, į kurias vertėtų atsižvelgti kuriant paskyros struktūrą.
A kampanija: naudoti automobiliai – Švedija
A.1 skelbimų grupė: „Volvo“
A.2 skelbimų grupė: „Saab“
B kampanija: naudoti automobiliai – Danija
B.1 skelbimų grupė: „Volvo“
B.2 skelbimų grupė: „Saab“
A.1 skelbimų grupės (naudoti „Volvo“ automobiliai Švedijoje) skelbimai turėtų būti parašyti švedų kalba ir juose turėtų būti rašoma apie jūsų parduodamus naudotus „Volvo“ automobilius. Raktiniai žodžiai turi būti labai susiję su skelbimo teksto bei nukreipimo puslapiu ir juose turėtų būti nurodyta „naudotas „Volvo“ automobilis, „pirkti naudotą „Volvo“, „pigus „Volvo“ automobilis“ ir t. t.
Vienas geros paskyros struktūros pranašumas – sukuriama internetinės rinkodaros veiklos apžvalga. Be to, jei struktūra suderinta su svetainėmis ir siūlomais produktais / paslaugomis, galima lengviau atlikti pakeitimus ir optimizuoti paskyrą.
Tikimės, kad šie patarimai bus naudingi, kai reklamuosite naudodami „AdWords“. Nepamirškite peržiūrėti „AdWords“ pagalbos centre esančio „AdWords“ pradedančiųjų vadovo, kuriame pateikiama daugiau informacijos ir gairių.
Paskutinė, bet ne mažiau svarbi informacija, – nepamirškite būti budrūs ir laukite kito tinklaraščio serijos pradedantiesiems įrašo.
Autorė Kristin Sarstedt – „Inside AdWords“ komanda
Adaptuota - Regimantas Urbanas, Google AdWords Lietuva
Tikriausiai žinote, kad „AdWords“ paskyra sudaryta iš trijų lygių: paskyros, kampanijos ir skelbimų grupės.

- Kurkite „AdWords“ paskyros struktūrą pagal savo svetainę ir joje siūlomus produktus / paslaugas.
- Pavadinkite kampanijas ir skelbimų grupes, kaip nurodyta anksčiau
- Kiekvienoje skelbimų grupėje turėtų būti bent 10–20 teigiamų ir 5–10 neigiamų raktinių žodžių. Ir mažiausiai 2-3 skirtingi skelbimo tekstai.
A kampanija: naudoti automobiliai – Švedija
A.1 skelbimų grupė: „Volvo“
A.2 skelbimų grupė: „Saab“
B kampanija: naudoti automobiliai – Danija
B.1 skelbimų grupė: „Volvo“
B.2 skelbimų grupė: „Saab“
A.1 skelbimų grupės (naudoti „Volvo“ automobiliai Švedijoje) skelbimai turėtų būti parašyti švedų kalba ir juose turėtų būti rašoma apie jūsų parduodamus naudotus „Volvo“ automobilius. Raktiniai žodžiai turi būti labai susiję su skelbimo teksto bei nukreipimo puslapiu ir juose turėtų būti nurodyta „naudotas „Volvo“ automobilis, „pirkti naudotą „Volvo“, „pigus „Volvo“ automobilis“ ir t. t.
Vienas geros paskyros struktūros pranašumas – sukuriama internetinės rinkodaros veiklos apžvalga. Be to, jei struktūra suderinta su svetainėmis ir siūlomais produktais / paslaugomis, galima lengviau atlikti pakeitimus ir optimizuoti paskyrą.
Tikimės, kad šie patarimai bus naudingi, kai reklamuosite naudodami „AdWords“. Nepamirškite peržiūrėti „AdWords“ pagalbos centre esančio „AdWords“ pradedančiųjų vadovo, kuriame pateikiama daugiau informacijos ir gairių.
Paskutinė, bet ne mažiau svarbi informacija, – nepamirškite būti budrūs ir laukite kito tinklaraščio serijos pradedantiesiems įrašo.
Autorė Kristin Sarstedt – „Inside AdWords“ komanda
Adaptuota - Regimantas Urbanas, Google AdWords Lietuva
Komentarų nėra :
Rašyti komentarą