Optimizavimas, 2 dalis
2011 m. rugpjūčio 8 d., pirmadienis
Tai yra serijos apie pagrindinį paskyros optimizavimą tęsinys. Iš ankstesnio straipsnio įsitikinome, kad paskyros struktūra yra tinkama ir paskyroje yra efektyvių skelbimų ir raktinių žodžių sąrašas. Šiame straipsnyje aptarsime du pagrindinius kampanijų nustatymus – taikymą ir biudžetą. 1. Taikymas Yra du tarpusavyje susiję taikymo tipai – kalba ir vietovė. Be abejo, žinote, kur galima rasti potencialių klientų. Tačiau paprastai, užuot reklamavus visame pasaulyje, logiška sutelkti dėmesį į šalis, kuriose yra didžiausias potencialas. Ar jūsų paslaugos pagal pobūdį labiau susijusios su konkrečia vieta? Jei taip, pasirinkite miestą ar regioną, bet ne visą šalį. Pateikiame kelis patarimus dėl taikymo pagal kalbą ir vietovę. 
Autorius Aleksejus Petrovas, „AdWords“ komanda
Adaptuota - Regimantas Urbanas, Google AdWords Lietuva
- Ar jus domina Latvijos rinka? Sukurkite atskirą kampaniją, taikomą pagal latvių kalbą, parašykite atitinkamus skelbimus ir raktinius žodžius. Kad išlaikytumėte skelbimus kuo labiau atitinkamus, nenaudokite jų visų vienoje kampanijoje.
- Patikrinkite kampanijos efektyvumą pagal šalį (skirtukas „Aspektai“: kartais norint jį peržiūrėti reikės spustelėti „Auditorijų“ dešinėje esančią rodyklę, tada spustelėti „Geografinių vietovių ataskaita“) ir ištrinkite šalis, kurių mažiausias PR arba (dar geriau) konversijų rodiklis.
- Jei kaip šalį taikymo pagal geografinę vietovę nustatymuose pasirinksite Jungtinę Karalystę, lankytojai, esantys, pavyzdžiui, Prancūzijoje, matys jūsų skelbimus ieškodami Google.co.uk. Ar jūsų nedomina lankytojai, esantys už JK ribų? Užuot rinkęsi JK kaip šalį, patys pridėkite kiekvieną regioną, pavyzdžiui Angliją, („Nustatymas“ Taikymas pagal geografinę vietovę) ir problema bus išspręsta.

- Viena kampanija = viena kalba. Nėra prasmės prancūzų k. kalbantiems žmonėms rodyti skelbimų vokiečių k. Tačiau yra viena išimtis. Kartais prasminga pridėti anglų k. prie rusų, ukrainiečių ar kitų nacionalinių kalbų, jei norite apimti visus galimus naudotojus konkrečioje šalyje. Tačiau tokiu atveju turite būti tikri, kad taikymas pagal geografinę vietovę skirtas tik atitinkamoms šalims; juk nenorėtumėte anglų k. kalbantiems naudotojams iš Australijos rodyti Helsinkio cheminės valyklos skelbimų.
- Patikrinkite, kiek parodymų praradote dėl nepakankamo biudžeto. Tai galite padaryti puslapyje, kuriame rodoma visų kampanijų apžvalga, virš schemos spustelėję mygtuką „Stulpeliai“ ir pažymėję laukelį „Našumas“. Matysite kiekvienos kampanijos dėl biudžeto prarastų parodymų procentą.
- Dėl biudžeto prarasta daug parodymų arba skelbimai buvo neberodomi, nes baigėsi kitos dienos biudžetas? Pabandykite iš naujo paskirstyti biudžetą kampanijose. Vis tiek nepakanka? Gali būti naudinga padidinti visą visos paskyros biudžetą ir išskirstyti išteklius įvairiose kampanijose.
- Kampanijos nustatymuose („Pozicijos nuostata“, „Pateikimo metodas“) galite pasirinkti pagreitintą pateikimą arba standartinį. Pasirinkus pirmą parinktį, sistema skelbimus rodys kaip įmanoma dažniau, nesvarbu, koks biudžetas, o pasirinkus antrą parinktį, bus bandoma vienodai paskirstyti biudžetą per visą dieną.
- Kai kuriomis dienomis sistema gali leisti viršyti paskyros biudžetą. Nesijaudinkite, šią sumą pavyks kompensuoti kitą dieną išleidus mažesnę biudžeto dalį arba pakoregavus kreditą. Bet kuriuo atveju vidutiniškai kiekvieną apskaitos laikotarpio dieną nemokėsite daugiau už nustatytą dienos biudžetą.
Autorius Aleksejus Petrovas, „AdWords“ komanda
Adaptuota - Regimantas Urbanas, Google AdWords Lietuva
BLOGGERspherepedia Like this review, Thank you.
AtsakytiPanaikintihttp://bloggerspherepedia.blogspot.com